1 Ekim 2011 Cumartesi

bir dosta yazılan doğum günü mesajı...

afilli cümlelerden, süslü tanımlamalardan uzak oldum uzun zamanlar.nereden ve nasıldan başlayacağımı bilemiyorum inan ki.


bildiğim bir şey var o da güzel bir şeyler yazıp duygularımı az da olsa ifade edebilmek. başarabilir miyim onu da bilmiyorum yani canım kardeşim, dostum, arkadaşım, sırdaşım, balım, peteğim, güzel gözlü derin bakışlı ayşemmm

Her şey çok akışında başlamıştı oysa ki; çocuktuk benim elimde bebeğimin kumaşları, senin elinde bir top beraber oynamaya çalışırdık. Ama ben başarısız oldum bu oyunlarda sadece seni izlemekle de eğleniyordum ben aslında. Yani senin enerjin ve oyunlarınla ben aslında mutlu oluyordum. Yani seni izlemek de beni mutlu ediyordu o zamanlar da!!

Hatırlıyorum ilk doğum günümde senin benim hayatımda yer aldığını gördüğümde şaşkınlık ve çocuk umursamazlığıyla bakmıştım sana. Hayatımda büyük yer alacağını ve benim can dostum olacağını anlamamıştım o zamanlar, düşünmemiştim de zaten çocuktuk.... 

Annemin tepkisini hatırlıyorum da; "Ayşe'yi niye çağırmadın ayıp değil mi?" demişti, bende; "aa unuttum" demiştim. 

Anladım ki herkes unutuldu gitti ama asıl o gün unuttuğum ve asla unutmayacağım ve hep yanı başımda, benim dibimde, benim hayatımın en içinde olmasını istediğim, o gün unuttuğum can dostum Ayşe'mdi. 

İyi ki hayatımdasın, iyi ki yarım bıraktığım yerden benim elimden tutup; "hadi devam ediyoruz yılmak yok" diyen bir dostum var, iyi ki her neşelendiğimde bana gülen gözlerle bakan bir çift güzel göz var, iyi ki "buraya da gidelim" dediğimde "evet evet gidelim" diyerek benimle her yere gelebilecek bana sonsuz güvenen bir dostum var, ayşe şu filmi de beraber izleyelim dediğimde benim zevksiz film izleyicisi olduğumu bildiği halde "izleyelim" diyen bir dostum var, iyi ki her acıktığımda "hadi yemek yiyelim" diyen bir dostum var, her canım sıkkın dediğimde "sabret, canını sıkma, üzme kendini" diyen bir dostum var. 

İyi ki, iyi ki, iyi kiler biter mi? Bence bitmez, bitmeyecek de, bitmesin de!

Sen hep benim yanıbaşımda ol, hep benimle ol, kalbin hep benimleydi biliyorum hep de öyle olsun... 

Çocukken senin karşımda top oynadığın gibi inşallah çocuğunda şimdi karşımda tüm neşeli kahkahalarıyla top oynayıp "gol attım teyze gol attım" der. 

Rabbim ailenle, çekirdek ailenle, benimle ve tüm sevdiklerinle beraber nice güzel yaşlarını kutlamayı nasip etsin inşallah. Seni gerçekten çok seviyorum Can'sın sen....

Not: Bu mail 3 mart 2010 tarihinde sayın dostum Ayşe Beyhan'a ithafen yazılmıştır...

4 yorum:

  1. merhabalar:)
    keşke böyle dostluklar hep olsa hayatımızda...
    ne hoş,ne cici bir sayfanız war..
    ışıl ışıl,sımsıcak ve içten.....
    roman tadındaki yazılarınız akım başımdan aldı:)
    bayıldım paylaşımlarınıza..
    seve seve izleyiciniz oldum hemen....
    bende sizi bekliyorum sayfama..
    kucak dolusu sevgilerimle...
    :)

    YanıtlaSil
  2. benimde bu kadar içten samimi arkadaşlarım var doğum günleri kutlu olsun nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  3. Oyle arkadaslar var ki baglaninca aytilmak zor oluyor o koca yurekli insandan

    YanıtlaSil